torsdag den 8. januar 2015

Knæ farce

En kort fortalt knæ farce, som har stået på siden 2. pinsedag 2012.
Vejle sygehus så på det først, men tiden løb ud på grund af sygdom, ferier, vente tid på undersøgelser og sygdom.
Frisk igen, henvist Randers sygehus, men sendt videre til Silkeborg syghuse uden at give mig besked om det, jeg måtte selv ringe og høre hvornår jeg fik en indkaldelse til Randers, der fik jeg at vide det er sendt til Silkeborg. Ja, ja da.

Silkeborg igen igennem hele møllen med diverse undersøgelser, resultat kikkert operation, dato fastlagt, men nu var jeg ramt en større sygdoms periode og var næsten mere i Randers sygehus end hjemme.

Ny start med undersøgelser i Silkeborg 2014, fik tid til kikkertoperation, nu blev lægen syg og aflyst og den dag blev aflyst! Jeg kunne vælge mellem en ny tid længere ude i fremtiden eller komme til et andet hospital.  Jeg valgte et privathospital i Aarhus, det var nemmere og billigere for mig for at komme til, kunne ikke få patient transport. Til det hospital, men jeg kunne heller ikke få patientransport til Silkeborg sygehus til den kikkertoperation, med til de undersøgelser, hovsa nu må jeg huske at sige udredning, når jeg siger undersøgelse kan jeg ikke få patient transport.
På privathospitalet fik jeg endelig en meget grundig undersøgelses af knæet og det andet og en besked om at en kikkertoperation ville ikke gavne noget, knæet er for slidt ned.
Jeg fik en blokade i knæet og havde det fint mens den virkede, men ingen løsning på længere sigt. Træning er ikke muligt med knæet så er der kun eventuel knæ udskiftning på tale, men det kunne de ikke tilbyde mig på privat hospitalet, blev henvist videre til Randers sygehus.
Jeg har i dag fået en tid til ortopædkirurgisk ambulatorium næste fredag. Jeg må se hvilke ændringer der sket, det kan kun være bedre end sidste gang var der hvor jeg fik en svinsk behandling dengang røg der en saftig klage afsted. Det var 5 år siden.
Jeg har fået bevilliget patienttransport til den 16/1/15 og så må jeg se om jeg kan få en vogn hjem også. Det kunne jeg ikke få sidste gang jeg var der selv om jeg gik med stokke og meget dårlig gående dengang på grund af en indsnævring i rygsøjlen, dengang dg fik jeg besked på at jeg bare kunne tage bussen hjem.
Jeg må se fremad, bare der snart sker noget fornuftigt, kan efterhånden næste ikke gå mere. Blokaden er holdt op med at virke. Det gør vanvittig ondt. Pyha

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Reklame, tilsvining og anstødlige kommentarer fjernes.